Med anledning av läget i Värnamo samt Folkhälsomyndighetens rekommendationer kring COVID-19 har Gummifabriken vidtagit följande åtgärder för att möjliggöra trygga besök.
Du som besökare har ett ansvar att tänka på:
Vi på Gummifabriken månar om din och övriga besökares hälsa och tackar dig för att du hjälper oss att bidra till att smittspridningen minskar.
Vi ses, men på avstånd.
För aktuell status om DITT evenemang: https://gf.creativebox.se/evenemang/evenemang-som-paverkas-av-coronaviruset/
Vad gäller vid köpt biljett till evenemang?
Gummifabriken ställer inte in några evenemang på eget bevåg, utan det är respektive arrangör som fattar beslut gällande sitt evenemang. Detta kan komma att ändras ifall Folkhälsomyndigheten eller regeringen fattar nya beslut gällande sammankomster. Vi kontaktar dig via den mejl du angav vid biljettköp.
Kan jag som kund få tillbaka mina pengar?
Vid ett inställt eller flyttat arrangemang finns normalt möjlighet att få pengarna tillbaka. I enlighet med konsumentköplagen återköper Gummifabriken inte biljetter med anledning av individers sjukdom eller oro för sjukdom.
Om du som kund vill pröva att få ersättning för din biljett på grund av sjukdom eller oro för sjukdom, kan du ta kontakt med ditt försäkringsbolag om vilka möjligheter som finns.
Uppdaterades senast: 2021-02-15
Glöm inte tagga ditt inlägg med #gummifabrikenvmo